Personalizacja wydruku węgrów

Język drukarni

Zlecając zrealizowanie druku w fachowych firmach, możemy spotkać się z przeróżnymi terminami, jakimi się w nich posługują. 
W minionym czasie korzystałam z usług jednej z nich. Chciałam wydrukować 100 wizytówek z prywatnym logo. Prosiłam o przypilnowanie by wydruk miał prawidłowe dane. Ciężko byłoby mi zweryfikować ręcznie 100 egzemplarzy wizytówek, czy nie zawierają literówek. W owym czasie pani pracująca w drukarni poinformowała mnie o nowiusieńkiej formie nanoszenia danych na wydruk. Personalizacja druku, bowiem tak się nazywa, to funkcja mechanicznego nanoszenia danych za sprawą programu. Drukarnie używają z niej w szczególności przy: zaproszeniach, wizytówkach, kopertach, identyfikatorach, prezentacjach, fakturach, umowach, biletach, kuponach, dyplomach, certyfikatach i innych. Pomaga to przystosować się do potrzeb klientów. Zapobiega ewentualnym błędom w tekstach. Dla drukarni jest to zarówno gospodarność czasu jak i środków. Stąd też miałam gwarancję, że na wizytówki naniesione pozostaną informacje, zgodnie z moimi potrzebami. Tak też się stało. Innym razem spotkałam się z personalizacją druku przy zleceniu realizacji kalendarza z własnymi zdjęciami. Starczyło, że doniosłam bazę danych i kalendarz był gotowy na drugi dzień.
Personalizacja druku to nowa technologia, która dopuszcza na sprawne zagospodarowanie czasu pracy drukarni przy niskich cenach. Za pomocą dostarczenia stosownych informacji, można szybko wydrukować szczegóły, bez kontrolowania każdego arkusza z osobna. Eliminuje ona omyłki, które zdarzają się w czasie ręcznego wpisywania informacji przy każdym dokumencie. Termin ten pojawia się we wszystkich drukarniach, wykorzystujących dzisiejsze metody druku.